Pages

Tuesday, January 18, 2011

Uztaz adik aku..

Hola..
Ermmmmmm......
last weekend aku blek uma...
mengeluh panjang aku dibuat adik aku...
OTAK beliau sudah senget yer,,,,
selidik2 upenyer...
Ustaz Beliau la nie~~!!
xmao panggil ustad la..pggil cekgu..

penin aku...
actually,,dr dulu aku x suke cekgu tuh..
lau masok kelas asik nk bantai org jep........
naseb bek die x ajar aku...

nak tau ape masalnyer cekgu tuh?
die ngajo ugame,,tp...
segan aku nk ckp...
die ngajo melucah tuh lebey2..
tau ler kamu tuh org pandai ugame..(ye ke?)
tp org yg pakai Songkok tuh x slalunyer btol di zaman moden ini...
ader gak yg jadik pencurik..perompak..penipu..
pon kai songkok..

wahai cekgu,,kamu tuh ajo ugame..bukan ajo sains..
patotnyer bab2 yg x perlukan kamu melucah tuh,,xperlulah ajar!
xkan topi ilmu dan amal pon kamu melucah..
kan ker x logik btol~!
geram btol..
dr dulu aku da suggest kat pengetua jgn amek kamu..
tgk...kamu da buatkan adik saye kelucahan terlampau!
die ikot sume yg kamu tuh ckp..
tensi2..lau la ustaz2 yg ngajo aku dulu ader,,konpem x sesat bebudak tuh..
kesiannyer generasi sekarang...
kali nie da x bley salahkan ibu bapa..
mmg salah cekgu..
Ingat kpd bakal2 cekgu:
SALAH Doktor Hilang 1 Pesakit..
tp..
SALAH GURU, ROSAK 1 GENERASI..


SEKIAN MEMBEBEL.

No comments:

Post a Comment