Pages

Thursday, January 13, 2011

Tersalah Seksyen~~

yo people..
ASSALAMUALAIKUM..
xder per nk citer but nk meluahkan kemalu-maluan dihati ini...
smlm p kelas equin..taw la penatnyer bukan maen..da la kls 4 jam...berdiri saje lak tuh..
but kelas equin tuh..2 times a month..
n noe what...???? i tot i section 1!
ceit..kelas section 1 aku pegi besusah payah semalam tuh..
siap kne buli ngn billly si kude putih..
rupe2nye aku SECTION 2!!!!!
arghhhhh..WTH??!!
mean aku kne datang lagi minggu depan ngadap kude2 tuh??
OMG~~tensi2~~

But ok la kot...
aku da taw cmne nk belai2 kude tuh..
da taw nk kaikan collar die..
hope aku dapat kude lain..
xmau lagi si Billy~~
aku mau Arab yg comel tuh..^^
xpon si blue broncur..
(angan2 bajet dapat~~)

Notanoti: law alya kls katering bwk bekal balik,,aku nk bwk horse tuh balik ley x?erkk..?kuikuikui

No comments:

Post a Comment