Pages

Friday, January 21, 2011

Mesej..??

"Dik SMS dari siapa ini??
Kalau tidak telefon dik abang buang..
berkatalah sejujurnya sayang,
andainya kau sayang abang"

dammit jiwang~~!!
hahaha...saje jep tetibe nk tulis entry pasal SMS..sebabnyer td aku baru men mesej ngn kawan PLKN dulu..haish..aku nie da la ta brape suke nak men mesej..lagi2 lau cre die mesej tuh amat membosankan..huh.. sebagai contoh:

Aku: "ko ngah bz ker beb...??"
Die: "xla ak x wat pape"

siyes wa ta suke..well at least letak la titik2 kat blakang mesej tuh..contoh:

"xla ak x wat pape...."

see..kan nmpak lagi besemangat nk mesej ngn aku..and aku lagi suuuuukeee lau org tuh anta mesej full ejaan..hahah..siot cerewet..
bukan ape..tp lau ade someone mesej aku but style mesej tuh aku ta brape nak berkenan,,maka ta der nye aku nk bls mesej tuh..(Yati slalu kene)..oppss..sowii..

lagi satu,,aku menyampah giler org reply mesej
"k"
aiyakk..daripada reply 1 urop tuh jek,,bek x yah bls..aku xder sakit aty nye ko x reply..

well then,,aku ader sorg kwn nie..best giler mesej ngn die..
sbb die suke gune full ejaan..(teringat zaman wa mude2 dulu)
mase aku kecit2 dulu,,men mesej aku suke letak "hahaha" instead of "ha3".. sekarang pon still mcm tu..

besides,, aku suke giler mesej ngn Kamal Adli...he is Funny..siyesly..n also die suke gune ayat jiwang2..i loike..
*ok saye tipu*

dah start mengarut tuh makneyer ta der idea la tuh nk tulis ape..
entry nie ditujukan khas utk org yg nk mesej ngn aku..hahah..ko ikot rule aku,,aku layan baek punya..

SEKIAN...

No comments:

Post a Comment