Pages

Saturday, January 22, 2011

tensen..

Lately my emotion x menentu..ntah pehal gak nye..sebab duet byk kuar mase shopping ker? or emosi x menentu sbb da nk masok 21 ker? atau sesaje hobi nk mara org ker? atau mungkin persekitaran yang stress ker..or else nk kawen cpt ker? siyes aku x tau pasal pe..

pantang salah sket,,ader jer yang buat darah aku naek mencanak2 ataih pale..aiyakk..
Ya Tuhan,,hilangkan la perasaan marah ini...jauhkanlah aku dari sang setan yang direjam..

Yang slalu kene marah sape lagi..incik Maman la...cian beliau..pantang salah ckp sket aku da tarik muke masam..haihhhhh..penin pale..walaupon aku da cube sedaye upaye xnk mara...tetap termarah gak..mesti suare nek tinggi..pitching mengalahkan Ziana Zain..

kesat air mate..sob2

tp Kalau aku dalam keadaan tenang,,tuhan jer yang tau betape baeknyer aku..kuikuikui...
dengan tutur kate yang sopan,,tatasusila yang menarik..riak muke yang menawan..anda setuju??..

perhaps aku stress sbb subjek sem nie payah kot...EMT khususnye..lec ajar sgt laju..kekadang aku x dpt nk beze antare cerite beliau ngn subjek tuh..die ajar selang seli dgn cerita isu2 semase..
bile balik kelas aku bukan igt ape yg ader lam buku tuh..aku igt yg die citer jer..hampeh toll...

pasnie da nk raye cine..naek trus jep test EMT..uwaa..aku nk wat esemen pon xtau nk start dr mane..aiyakkk..

No comments:

Post a Comment