Pages

Sunday, May 23, 2010

Kisah dolu2....



hurm,,,bile tgk balik gmbr lame,,
teringat plak mase zaman skola,,,

aku ade 2 adik angkat,,
sorg pompuan sorang lelaki,,
my cute lil' c's bdk kulai,
while my cute lil' bro,,bdk Jb,,

BERMULANYA KiSAH ini,,,

Nik Noor Diana Farina:
aku bukannyer gedix2 nk amek adik angkat,,
tp secara x sengaje time orientasi pelajar aku berknl2 ngn bdk nie
orgnye manis,,sekali pndang pasti tertawan,,
walhal pd mase tuh aku mmg x ske lyn bdk2 junior,,
tp ngn nik jd laen,,
start knl ngn nik kat surau,,(jgn tiru aksi ini)..hahahha~~!!
dan secara kebetulan,,die 1 kos ngn aku,,
so,,, bilik prep samer,,die dok sebelah aku,,
sejak itu kami menjadi rapat,,,
ehe~~!! pahit manis kami hny kongsi bersame,,we..~~!!
nk selit gmbr,,tp gmbr xder,,soryyyy,,huhu~~!!

NUR HILMI,,,
aku asalnyer hny minat nme die,,,
orgnyer aku x tgk,,,
huhu,,lokasi aku tgk name beliau,,>>>atas stage<<<
hahah~~!! almaklum,, mc time tuh,,
n dye bakal pewaris takhta bebudak PA sbb tuh die kat atas stage gak,,
yg buat aku tertarik???err,,name tag die wane merah!
err,,ader can nk menggatal tyme tuh,,hee~~!!
almaklom die nie sekelas nan nik,,
aku swuh kem salam jer mule2,,
n biler RSVP die +ve,, aku hntar surat..
bukan surat chenta,, tp hadith,,
ungkapan2 mulia,,,
tbe2 tup~!! jd la adik angkat,,heheheh..

KEBAHAGIAAN

aku, nik, n hilmi mmg agak rapat,,
smpai ader guru yg hmpir salah faham kat aku,,
mmg la tyme tuh ngah byk kes senior pompuan kapel junior laki,,
tp,, aku tak mcm tuh k,,
aku tawu tanggungjwb aku,,
melanggar peraturan bukan style aku,,heheheh..
ktorang selalu sgt bersame,,

tp,,,,,,,,

hilmi x brape ngam ngn nik,,
mereka asik bergadoh2.,..
huh,,~~!! smpai sekarang,,x faham tol aku,,,
tp biler ader aku,,mereka akan menjadi baek,,
ting~~!!ahahah magik yg aku bawak,,
(pendek kate diorg jge aty aku)
gud boy n girl,,

sekarang,,,semuanyer da berlalu,,
masing2 bz,,
nik amek nursing,,
hilmi bru lpas asasi,,
ktorang da jarang kontek each other..

ape yg aku nk ckp kat cnie,,,
aku rindu sgt situasi dulu kala,,

kembali ke masa lalu mmg mustahil..tp,,
wat sejarah berulang kembali x mustahil,,
kn??

tats ol..
hehe~~!!

No comments:

Post a Comment