Pages

Monday, May 10, 2010

biomedical engineering

hye2!
arini nk citer pasal kos aku,,
kejuruteraan bioperubatan,,,,
kos nie sbnrnye adelah gabungan antara perubatan+kejuruteraan...
subjek kejuruteraan ditekankan dalam kos aku neh adelah kejuruteraan elektrik,,
bg aku,,,kos nie agak payah,,ditambah dengan killer subjek dr fakulti elektrik,,fuhhh,,
berat dugaannyer,,

aku nie asal dr skola teknik,,ye btol skola teknik menekankan subjek2 engineering, akan tetapi,,,minat aku bukan pd elektrik,,but mekanikal,,hurm,,,
but,,belajar pon x salah kan? juz aku kene tmbah usaha berlipat kali gande,,
aku pon xtau nape,,tp sejak masok u,,aku kuat tido,,
belajar dah mule compang camping,,xterurus,,,wahai diriku,,taubatlah dikau,,huhuh.

memuler,,aku igt dak2 bioperubatan nie skema cm dak medik,,
huh,,silap besar dicitu,,,
mereke amat sempoi,,,,hehehhe,,,,
antara klassmate aku:

1. YATI
orangnyer cute,,hepi sokmo,,baek ati plus hebat menari,,
sgt minat korea..bertanggungjawab juga,,,
2. AZIE
roomate yati,,,
kelam kelibot,,sore kuat,,errr,,,mcm2 lg la,,,
tp die nie pndai math,,aku slalu bergantung kat die time nk wat integration,,hehe
3. SOS
roomate rania,,
terlalu berhati2 dlm 1 perkare,,
but,,yg bgosnyer minah nie,,die teliti,,
tp kdg2,,yg aku xtaan pergerakannyer terlalu senyap,,tetiber jer ader
kat dpn mate,,huh,,terkejot mak, nyah!
4.FARA
cool tp pemalu,,wee~
dah ader pkwe,,ehem.....
comel,,ahaha,,
5. EMA
Roomate fara,,
tinggi,,cun,,ehe~pon da ader pakwe,,
6. JENICE
bukan org semenanjung,,
kelakar,,sore sedap,,,muke cun,,,
pndai men gitar,,
die nie amat suke subjek berkaitan biologi,,
almaklom dulu matrik amek hayat,,,
7.MIRA
bijak..
klakar,,,
err,,,ape lg ek???
tuh jer kot,,
8. ANATI
HOT!!!!...wow..
kalo ckp jer anati ape yg kuar kat fikiran aku,,wedges,,ahahha,,
9. NANA
sempoi,,
ape lagu jer minah ni xtau,,huhuh,,mantap,,
manje2 gak,,buekksss,,,,ahahhaha
10. NAD
ayu gitu,,
sopan santun,,,
baek budi pekerti,,(nad kne blnje mkn nie,,,byk aku puji)hahha
11. NADIA
aktif,,rajen,,,comel..

OH MY CLASSMATE,,

No comments:

Post a Comment