Pages

Monday, May 31, 2010

just nice,,

Kaiji: the ultimate gambler,,
dilakonkan oleh pelakon yg berlakon dalam death note,,
sbb KIRA yg berlakon,,,maka aku berminat nk tgk citer nie,,,



starting mmg menarik,,
err,,,kebodohan yg kaiji tunjuk tuh,,
aku igt die hero mmg pandai berjudi,,
upenyer,,huhu,,hampeh,,,

penipuan dalam game yg pertame,,
same cm citer liar game,,
*wat aku x brape nk suke,,




lpas go through full movie,,
aku wat conclusion sendiri,,
heheh,,

citer nie bole dikAtakan sama ngn citer liar game,,
tp dalam bentok movie
*sbb Liar Game itu drama,,


tp dr segi penipuan,,
dalam liar game penipuan yg dilakukan adalah bombastik!
*akiyama shinichi


but after all,,,bole puji gak la cter nie,,
not so gud but not bad,,

kpd roomate ksygan aku,,
belilah yg original,,ahahahha

dats ol''

No comments:

Post a Comment