Pages

Friday, July 30, 2010

updated!

huhu..lame x update blog..
setelah menjalani minggu2 yg memenatkan..
person in charge dalam permainan rakyat...penat gak upenyer
huhu..nasib bek aku handle kje under my biro..
so,, ikot suke aku la kan?hahahha..
it was just simple..but really successfull..
i'm having so much fun!!!!!!!
yeah~~ the things that i wonder so much: no participation..but!!!
hahahha..giler ramai...n dapat pujian..(weeewit..*bangge2)hahahha
abis utk minggu nie..yeahhh~~!!!!

next in que: krk..adoyai..masalah...
xnk pk dulu..

k lets talk about 2morrow..saye balikkk!!!!!
ahahhah...suke giler..rindu makkkkkk,,,ayahhhh,,adikkkk,,,abg,,,,
n..maman..hihi..*blushing2..
sok p jompe maman...dikala team2 aku panjat Arong mersing....
aku pulang..yeeehaaaaaaaaa...~~~~~~~
xterkate gembire...
suke2~~!!
rindu sgt..hahah..
thats oll..
no more "carutan"..hahahha
bahasa mencerminkan peribadi..
saya igt kate awk..mmmuahh..*gatal
hahhaha...tatatata....(dengan aty yg bermunga2)

No comments:

Post a Comment