Pages

Thursday, July 8, 2010

Minggu kanak2 baru..

..weee...^^
aku tetbe menjadi agen haram..hahahha

minggu menjage adik2 yg baru masok utm..
tahniah ler diucapkan kepade mereke yg baru masok termasok adik kesygan aku..
*wink2* adik aku msok utm wooo..mecky pure..
hehehe..taun nie kolej aku sumer dak fke..
xder fakulti laen..satu transformasi oleh tnc kiter..
da la cmpor dak2 diploma utmkl (lagi tue dr aku)
ensem2 lak tuh..ahahaha...segan gak nk jd agen haram,.,,,

best gak ler ble nk keadaan mereke kecar kacir..hahaha*jaat*
igt lak time aku dolu2..so suweeet!!

tp yg xbestnyer,,enpon aku rosak!!!!!!
geram giler kat kucin aku...heeeiiiiiiiggghhhh~~!!
rm200 kot repair..abis biasiswa aku..msok da la rm5420 jer..
tolak yuran lg..aishhh...


sekian sahaja..
daa~~!!

No comments:

Post a Comment