Pages

Sunday, July 11, 2010

annoyingnye!

PERHATIAN~~!! INI SESI MELUAHKAN PERASAAN..JGN BACE KALO X PERLU!!

pehh..mkin lme muak lak aku tgk muke ko..
adat2 lah kan...dah kalo sesekali aku jd baek x bermakne ko bley pijak medulla oblonganta aku..
ye aku tawu ko ader segalenyer,,,tp x bermakne ko bleh wat ape yg ko nk kat aku..
aku nie sgt mudah menyampah kat org..jgn smpai aku x tegor ko berhari2..
cube ler ko buang sikap malas ko tuh..!
ko ingat ngn sikap ko yg cmtuh ko bley idop aman harmoni?
dowwh..sedar la...aku nie mukan jenis manusia yg bisa diperlakukan seperti boneka..
tolong lah..aku BUKAN KULI KO!..stay away dari aku kalo ko rase nk wat perangai begituh..
aku kalo org da wat aku sgt annoying hingga melebihi batas mmg nk kne la kan..
aku xnk la peristiwa kat matrik tuh repeat blek..
letih arr membenci org...
tolong la...org mmg suke kwn ngn aku k..may b sbb aku rajen menegur,,
tp nk kawan sikap kne la bek..amek kire ape yg aku suke n xsuke..
elak aku hentak helmet kat pale ko jer..ngong~~!!

nie ler salah satu sbb aku mmg x suke kwn rapat or kwn bek..
aku susah nk percaye kat org..jarang org dapat puaskan aty aku..
nk cari kwn sejati mmg susah la kan..
biar je la aku ngn idop aku..

TAMAT~~!!

No comments:

Post a Comment