Pages

Thursday, June 30, 2011

STROK vs SAKIT JANTUNG

ASSALAMUALAIKUM....
al kisah..hari nie jantong aku cm nk guguq..
pasal pe? ce teke..ce teke..
hahaha..
gini..aku ngah syok2 wat akaun company (well, i'm accountan u noe)
sat gi,, kak as (kerani pentadbiran) gelabah2 manggil2 aku..
suspen gak memule..die ajak pegi pantry..
setibenye aku di sane,,
nah,, maid aku stroke,,
sebelah badan dah xbely gerak..
die hanya mampu menangis..
siyes aku takot..
die asik pegang2 dade..
aku punye la gelabah..gi depan panggil lg sorg kerani..
sementare die kol bos, aku lak kol driver company..
maid tuh xleh jalan..
kak as n zila papah die trun tangge..
lastly,,dlm rmai2 tuh, aku ngn ami kne tggl kat opis..
ye la kang lau customer dtg susah lak xder org..

skang nie lak..aku tgah bayangkan..
kalau la maid tuh sakit waktu kitorg dah balik uma..
maka beliau akan keras disitu seorg diri.
dan puff....jadilah haunted company..
grr..seram...
tp walau pape pon,, aku doakan beliau sehat sehingga beliau berjaya dihantar balik ke filipina

sekian.

No comments:

Post a Comment