Pages

Monday, April 4, 2011

Hari ini dalam sejarah...

Hari nie,, 4.4.11
aku,,,
yang bernama Lany,,
telah bermimpi menjadi "Sleeping Beauty" dan mengharapkan seorang putera kacak datang mengejutkan aku untuk pegi kelas tp..hahahha..
(sambung sendri)


..aku terlajak tido -_-"
xpenah dalam sejarah aku dtg lambat kelas sbb tertido..
paling2 pon aku ponteng teruih..
aiyakk..malu seyh...

so,aku pon mengkaji balik mengape, kenapa, what happen smpapi rania kejot aku bole x sedar.
maybe ta suprise kalo tido pagi kot..
gua telajak tido tengahari bute kotttt!!!
dalam keadaan panas sauna aku bley tido lene..
weirdo~~

agaknye sbb lunch meal aku kot..
i'm taking mee goreng wif ayam as lunch..
do you think so??
urm...
bad habit lany,,plez stop it~~
ok2 pasnih ta moh da bli mi goreng kat makcik tuh..
makan beskot jep as lunch..
(bole ker??)hahahha

3 comments:

  1. boleh lah~ ptot msok kls lmbt eheks!

    ReplyDelete
  2. haha3x..pernah jugak jd cam lany..
    tp buat dono je la..anggap je dh xde rezeki nk gi class...huhu...^_^

    ReplyDelete
  3. sgn2..masok2 jep bab reproduction..hahha..
    blushing2 nk dudok..

    ReplyDelete