Pages

Thursday, August 19, 2010

kerana dia...

bingung....

dulu,,
aku join 1 organisasi...aku join sbb aku mmg suke,, pluss,,ader org yg aku mmg sokong jd kepale organisasi nie ader..
b4 ketua dilantik,,aku enjoy,.diorg nmpak baik2 belaka..
keputusan aku ttp nk lntik insan yg aku rase tuh jd ketua mmg teguh.....

selepas perlantikan,,
aku..ntah la...x suke kot dgn jwtn aku..
pelik sbb dilantik pon ader..
n yg paling x suke,,org yg aku sgt x suke, jd ketua organisasi neh..
humpp..aku da bygkan zaman gelap aku dlm organisasi nie..~~!!

haish...skang,,mkin lame aku mkin x suke nk dok lam organisasi nie
aku rase terkongkong..byk mende yg aku rase serbe x kene..
aku pon x paham nape..tp yg pastinye..
"kerane nila setitik rosak susu sebelanga"



aku da ler x suke org marah aku..dan2 aku asik kne marah+perli+ntah ape2 lg..
die mcm dengki sgt ngn aku..tp aku still wat muke selambe..
n dalam bilik trus banjir..huahua~~!!

ngong~~!! aku dah muak sgt..
xtau nk kate mcmne lg...

nk termuntah rasenyer...blueksss~~!!!

2 comments:

  1. salam,
    sabar je lah laney..
    doa kat ALLAH "org" yg kau kate kan tu akan berubah..
    kau pon tak ley lah tak suke kat dye..
    kne same2 terima..
    kalau tak buleh jugak..
    ajak berbincang..
    :))
    take care dear.,,:)

    ReplyDelete
  2. sabar k...anggap ini dugaan..huhu
    btw,my new url...
    http://www.akuanaksharif.blogspot.com.....see ya there...:)

    ReplyDelete