Pages

Wednesday, April 28, 2010

Rania da foreigner,,,hahaha

hahahha..rania nie dok sblah bilik aku..
die nie asal thailand>>yala<<
err,,,sbnrnyer die nie kakak..tpkan,,
err,,aku lg tinggi dr die..hahahhaha
orgnyer???
erm,,,xpernah nk mara2..tp die nie...
mcm koala..die sgt kuat tido..die akan bangon bler nk pg kls,,orr,,,lapo...ahhaha

nk tgk orgnyer??

rania yg kiri,,yg kanan tuh aku ler,,,hahhaha

ader satu musim yg akan membuatkan bilik rania dikerumuni rmai org,,,
musim itu dinamakan musim exam...
fuhhh..kalo die dtg bilik aku,,,maka bilik aku ler yg akan rmai org..heheheh
die ini bijak serta cepat pick up...
almaklom,,,budak mix,,mmg gnie,,hehehhe....

rania nie senang nk knl sbb slang die pelik..hahhaha
kompem kalo angkat tepon die x bley nk menipu...thai beno..
selain itu,,,die amt kreative..ape2 mende pon leh jd kalo kat tangan die..
whoaaa....eheheh..

sekian,,<3 rania

No comments:

Post a Comment